Total de visualitzacions de pàgina:

divendres, 28 de setembre del 2012

Una casa a Barcelona amb look british

Encara que estructuralment la façana exterior ens trasllada a l'estil british, aquesta casa es troba situada a Barcelona. El responsable de la reforma és l'arquitecte Joan Sandoval Amat que es va centrar en la unificació dels espais per donar més amplitud i alhora recuperar l'entrada de llum natural. Pel que fa a la decoració hi trobareu una mica de tot. Tot plegat molt eclèctic i amb una combinació d'objectes amb bon gust.

Aunque estructuralmente la fachada exterior nos traslada al estilo British, esta casa se encuentra situada en Barcelona. El responsable de la reforma es el arquitecto Joan Sandoval Amat que se centró en la unificación de los espacios para dar más amplitud y a la vez recuperar la entrada de luz natural. Referente a la decoración, encontraréis un poco de todo. El conjunto muy ecléctico y con una combinación de cosas con mucho gusto.




Via Mi Casa




Mi Casa




Mi Casa



Mi Casa



Mi Casa



Mi Casa



Mi Casa



Mi Casa



Mi Casa



Mi Casa



Mi Casa



Mi Casa



Mi Casa

1 comentari: